Friday, October 28, 2005

Erkegin olumu

Kendine bu sayfa icin Kaya Egikatis takan bir arkadastan:

iki sey cok `rikkatime` dokunuyor. ilkini bir defa
gordum: dilsiz bir cocugun oldukca erken vefat eden
babasinin naasi karsisinda aglamasi. hic ses yok.
kayalara carpip ses cikartmayan bir selale, meger ne
uzuntu verici bir goruntu imis. bu manzarayi
yasayinca yaklasik 1 yil once : ses insana aglamak
icin verilmis diyesim geldi.
ikincisini oldukca sik goruyorum okulda: bos ve buyuk
bir masada yavas yemek yiyen yanliz erkek.
hizli yiyen bende bir his olusturmuyor, yavas yiyenle
bir problemim var. ne uzucu bir manzaradir bu!
kadina yakisiyor yanliz ama aheste yemek yemek.
necmettin erbakanin esi olunce tekrar aklima geldi
bunlar. oldum olasi fikirlerine uzak durdum hocanin.
surekli insanlari ayirt eden, bloklara hapseden
duvarci ustasi gibi gorundu gozume. simdi hayat
arkadasi oldu. yasli hali ile buyuk bir masada yavas
yavas yemek yemek zorunda kalacak olmasi uzucu.
erkek mumkunse erken olmeli diyorum ben, mumkunse ...

2 Comments:

Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

1:12 AM  
Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocağı
remta çay kazanı
Endüstriyel
sanayi tipi
çay otomatı
remtamutfak.net
Döner ocağı
çay kazanları
sanayi tipi
sanayi tipi
döküm ızgara
mutfak
full film izle
full film izle
cerciko.com

12:56 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

free website stats program