Wednesday, October 26, 2005

Hadi bismillah!

Herkesin bir blogu var benim de olsun dedim.
Iyi de ne yazip cizeceksin?! Vakit nerden bulacaksin?!
Iste bu iki soruya olumlu yanitlar vemek zor oldugu icin olsa gerek aylar once actigim blog sayfasina hic birseycikler yazmadigim gibi sayfanin adini bile unuttum.

Peki bu husranli baslangictan sonra niye tekrar basladim?
Uc-bes kisiden olusan bir email grubunda arasira mesajlasiyoruz.
Aklimiza takilan, zihnimizi kurcalayan her konu hakkinda. Bazen hararetli tartismalar da yasaniyor. Ben de tabii bos durmuyor, dayanamayarak genelde fikrimi beyan ediyorum.

Dedim ki kendi kendime: en azindan bu email grubunda yazdiklarimi yayinlasam, ben de uzuun zamandir hayalini kurup, herkesin var benim niye yok, ben de isterem, dedigim bir blog sayfasina, hem de bir kac satir da olsa bos olmayan, nail olmus olurum diye dusundum.

Hadi bakalim devami gelecek mi?

4 Comments:

Blogger dilek said...

Hayirli olsun!

7:37 AM  
Blogger yEşiL said...

Hayirli olsun ve devami gelsin lütfen :)

4:50 PM  
Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

1:13 AM  
Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocağı
remta çay kazanı
Endüstriyel
sanayi tipi
çay otomatı
remtamutfak.net
Döner ocağı
çay kazanları
sanayi tipi
sanayi tipi
döküm ızgara
mutfak
full film izle
full film izle
cerciko.com

12:57 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

free website stats program