Wednesday, October 26, 2005

Orhan Pamuk hakkinda yeni suc duyurusu.

Haber: Hukukçular Birligi Dernegi Yönetim Kurulu üyesi Kemal Kerinçsiz, yazar Orhan Pamuk'un Die Welt Gazetesi'nde yayýnlanan beyanlarinda Türk askerini asagiladigi iddiasiyla suç duyurusunda bulundu.
"AKP'yi Türk
demokrasisi için tehdit olarak görmüyorum. Maalesef
tehdit daha çok bazen demokratik gelismeyi engelleyen
ordu" seklinde beyanda bulunduðu belirtildi.


Benim anlamadigim bir sey var.
5 senedir reform yapa yapa gobegimiz catladi, meclis sabahlara kadar calisti. Avrupa, su eksik bu eksik dedikce, yeter be kardesim canimizi mi alacaksin dedik.

Ama hala agzini actiginda dikkatli olman gerekiyor. "Türklüðü, Cumhuriyeti, devletin kurum ve organlarýný aþaðýlama" diye muglak bir ifade koymuslar TCKya. Adam "ordu demokratiklesmeyi engelliyor" demis suc islemis . Gecenlerde de bir ermeni gazeteci hakkinda dava acilmisti turkluge hakaret sucundan.

Asagidaki soyleyeceklerim hep suc sayilabilir:

Bizden adam olmaz.

Bu cumhuriyet antidemokratik ve geri kalmis.

Ordu PKKyi bitiremedi soyle erkek bi adam gibi ama laf bol.

Bu devlet su islerinin yaptigi kanallar hep altina kaciriyor.

Bu saglik ocaginin duvari yamuk.

Ortada ne mutlu turkum diyene diyecek bir sebep goremiyorum.

Devlet demir yollarinin trenleri cok yavas.

Turkler viyana onlerinde en az 10bin adam katletti.

Sen hukumet konaginin ne bicim kapicisisin? Isini dogru yapsana.

Neyse bu kadar suc bana muebbet icin yeter.

Orhan Pamuk hakkinda devam edecegiz.

2 Comments:

Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
çay makinesi

1:13 AM  
Blogger seolara said...

Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
tost makinaları
döner ocağı
remta çay kazanı
Endüstriyel
sanayi tipi
çay otomatı
remtamutfak.net
Döner ocağı
çay kazanları
sanayi tipi
sanayi tipi
döküm ızgara
mutfak
full film izle
full film izle
cerciko.com

12:56 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home

free website stats program